Vragen

Huisreglement

HUISREGLEMENT: PARFUMERIE – SCHOONHEIDSINSTITUUT VANCORA

Omdat goede afspraken goede vrienden maken hebben wij ook een huisreglement.
Hieronder brengen we alvast enkele belangrijke aandachtspunten onder de aandacht.

AFSPRAKEN

Gelieve tijdig op uw afspraak te zijn. Indien u later bent zullen wij uw behandeling desnoods  inkorten, dit uit respect voor de volgende klant en voor het uurrooster van onze medewerkers.

 

ANNULATIES

Wij vragen u beleefd indien je niet op je afspraak aanwezig kunt zijn om deze ENKEL telefonisch te annuleren. Hiervoor langskomen in onze zaak mag uiteraard ook. Omdat wij niet constant onze mails of sms'en bekijken vragen wij uitdrukkelijk om annulaties niet via deze weg te doen. Een afspraak annuleren is mogelijk tot 24 uren voordien, en kan enkel per telefoon op het nummer 051/20.23.94.

Het kan iedereen overkomen onverwachts verhinderd te zijn, de dag van de afspraak zelf.  Bij frequent (3de keer) niet aanwezig zijn zonder annulering zijn we genoodzaakt je een vergoeding aan te rekenen ter compensatie van het verloren uur dat niet meer kan geboekt worden door een ander klant en voor het uurrooster van onze medewerkers. De vergoeding bedraagt 60% van de afgesproken behandeling. Zolang de annuleringsvergoeding niet is betaald kan er geen nieuwe afspraak gemaakt worden.

Bij een tijdige annulering kunnen we onze dagplanning nog aanpassen en andere klanten de kans geven om te reserveren.

 

PRIVACY

Voor uw en onze veiligheid zijn er camera’s geplaatst in de winkel van het gebouw.
Er staan vanzelfsprekend geen camera’s in de behandelcabines en de sanitaire ruimtes.
Alle beelden worden enkel gebruikt in geval van inbraak, diefstal of ongepast gedrag.
Uw privacy wordt altijd volledig gerespecteerd.

 

RESERVATIE

Voor bepaalde arrangementen kan er een voorschot gevraagd worden, deze kunt u onmiddellijk betalen of binnen de 3 dagen via overschrijving . Uw reservatie is geldig na ontvangst van dit voorschot. Annulering kan tot 48 uren voor de behandeling, uw voorschot blijft tot 6 maanden geldig en wordt niet terug gestort. Niet aanwezig zonder annulering vervalt uw voorschot.

GESCHENKBONNEN

Wij geven aan elk geschenkbon een vervaldatum. Wij vragen u beleefd deze datum te respecteren. Na de verstreken datum zal u geschenkbon vervallen en niet meer kunnen gebruikt worden. Op de dag van je behandeling dien je uiteraard je geschenkbon mee te brengen. Vergeet je deze echter, dan zal het normale tarief worden aangerekend voor de geplande behandeling. Verloren of gestolen geschenkbon kunnen niet vergoed of vervangen worden, wat de reden ook mag zijn. Ben je niet aanwezig op de dag van je afspraak dan wordt je geschenkbon geannuleerd. Hou dus rekening om minstens 24 uren op voorhand te annuleren!

 

ABONNEMENTEN

Abonnementen kunnen door meerdere mensen gebruikt worden aan vriend, partner, familie… alleen als het op voorhand vermeldt wordt. Op de dag van je behandeling dien je uiteraard je abonnement mee te brengen. Vergeet je deze echter, dan zal het normale tarief worden aangerekend voor de geplande behandeling. Verloren of gestolen abonnementen kunnen niet vergoed of vervangen worden, wat de reden ook mag zijn. Ben je niet aanwezig op de dag van je afspraak dan wordt er toch een behandeling op je abonnement afgetekend. Hou dus rekening om minstens 24 uren op voorhand te annuleren!

 

BESTELLINGEN IN WINKEL

Bij het opgeven van een bestelling vragen we u een voorschot. Het voorschot bedraagt 25% van het aankoopbedrag (incl. btw), indien het aankoopbedrag minder is dan 50€. Het voorschot bedraagt 50% van het aankoopbedrag (incl. btw) indien het bedrag hoger is dan 50€ en/of de artikelen speciaal voor u worden besteld. Het resterende deel dient u bij afhaling contant te voldoen. Speciaal voor u bestelde artikelen kunnen niet meer geannuleerd worden. Na 26 weken heeft de winkel recht u voorschot in te houden en de goederen mogen terug in de winkel verkocht worden.

 

Goede afspraken maken goede vrienden. Alvast bedankt voor uw begrip.

Waar parkeren?

Op slechts 50 meter van onze zaak vindt u de "Wallenparking" waar het eerste uur parkeren altijd gratis is. In de Wallenparking is er geen maximale parkeertijd. Dus nooit geen stress omdat uw parkeertijd verstreken is. Met 1,25€/uur vanaf het tweede uur (eerste uur gratis) is dit tevens de voordeligste parking in het gehele centrum van Roeselare!

Vragen via mail

Via mail kun je niet zoals in een (telefonisch) gesprek direct vragen aan elkaar stellen. Deze vragen zijn soms noodzakelijk om precies te weten wat je als klant exact wilt weten of om een vraag juist te interpreteren en juist te beantwoorden. Dit leidde in het verleden al af en toe tot misverstanden en dit willen we absoluut vermijden.

Om deze reden beantwoorden wij geen vragen meer die ons per mail gestuurd worden.

U kunt ons deze vragen uiteraard wel telefonisch (051/20.23.94) stellen of door eens in onze zaak binnen te komen.

Bedankt voor uw begrip.

Wat met annulaties?

Wij vragen u beleefd indien je niet op je afspraak aanwezig kunt zijn om deze ENKEL telefonisch te annuleren. Hiervoor langskomen in onze zaak mag uiteraard ook. Omdat wij niet constant onze mails of sms'en bekijken vragen wij uitdrukkelijk om annulaties niet via deze weg te doen. Een afspraak annuleren is mogelijk tot 24 uren voordien, en kan enkel per telefoon op het nummer 051/20.23.94.

Het kan iedereen overkomen onverwachts verhinderd te zijn, de dag van de afspraak zelf.  Bij frequent (3de keer) niet aanwezig zijn zonder annulering zijn we genoodzaakt je een vergoeding aan te rekenen ter compensatie van het verloren uur dat niet meer kan geboekt worden door een ander klant en voor het uurrooster van onze medewerkers. De vergoeding bedraagt 60% van de afgesproken behandeling. Zolang de annuleringsvergoeding niet is betaald kan er geen nieuwe afspraak gemaakt worden.

Bij een tijdige annulering kunnen we onze dagplanning nog aanpassen en andere klanten de kans geven om te reserveren.

Ik kreeg een geschenkbon, wat nu?

Betaalt u een behandeling met een geschenkbon dan vragen wij om deze bij aankomst af te geven. Indien je de geschenkbon bent vergeten zal het normale tarief van de behandeling worden aangerekend. Indien de geschenkbon gescheurd, beschadigd of vervallen is zal ook in dit geval het normale tarief van de behandeling worden aangerekend. Indien je zonder verwittigen op de dag van je afspraak niet aanwezig bent, wordt je geschenkbon geannuleerd en kan deze niet meer gebruiken.

Worden er producten teruggenomen?

In principe ruilen wij zonder enig probleem als er aan een paar voorwaarden wordt voldaan.

  • De ruiling moet gebeuren binnen de 60 dagen na aankoopdatum en op vertoon van het originele kasticket.
  • De ruiling kan enkel gebeuren wanneer de producten nog in de originele, ongeopende en ongeschonden verpakking zitten.
  • Vanuit hygiënisch oogpunt kunnen verzorgings- en make-upproducten die aangebroken zijn nooit worden teruggenomen.
  • Ruilingen kunnen nooit in contanten worden terugbetaald; tenzij de ruiling nog de dag van de aankoop gebeurt en voor afsluiting van de kassa.
  • Solden en geschenkkoffers kunnen omwille van het tijdelijk karakter niet worden geruild.

Blijf op de hoogte van onze nieuwtjes.

lees meer

Laat je verrassen door ons product/verzorging in de kijker.

lees meer

Ontdek ons ruim aanbod aan arrangementen.

lees meer

Bestel hier online uw cadeaubon en dit voor elke gelegenheid en elk bedrag!

lees meer

Vul uw gegevens in en ontvang onze promoties.

Laat ons weten wanneer u verjaart en ontvang een geschenk.

Vancora werkt met een ervaren team
schoonheidsspecialistes. U kunt vertrouwen
op onze jarenlange ervaring